annabooi

Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 29 september 2011 23:10

Jaa, det var då såhär jag såg ut idag..
Hade på mig en vit klänning, köpte på topshop för massa pengar.

Och klänningen matchade jag med en lila scarf som mormor har stickat..

Passar till hösten tycker jag.

Av Anna - 29 september 2011 19:29

Vad har hänt med mig? Förr gick jag runt i pyjamas i skolan och på willys, jag klädde ut mig till en tjock tupp, jag dansade i luciatåget inför hela skolan, ja vad gjorde jag mer? Jag kom på dåliga skämt om att jag skulle döpa min häst till Max (max-hamburgare-hästkött, hahah garvar fortfarande åt mig själv) och så där höll jag på.


Men hur är jag nu? Jo, nu är jag tråkig :( Jag känner inte igen mig själv. Måste bättra mig, kan inte sitta här och lyssna på U2 med tända ljus och plugga. DET GÅR INTE.. (fasen, blir ju arg på migsjälv, såhär kan jag inte hålla på)


Men jag vet hur jag ska bättra mig. Jag funderar på att klä ut mig till tomte imorrn i skolan, skulle va nåt va? ;)

Nepp, där tog det stopp.. Men vafan, jag kommer på nåt :) Snart kommer jag med min hästsomhetermaxskämt xD


Förresten på tal om ljus. Visste ni att min stora passion här i livet är ljus. Det är verkligen något jag brinner för..

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA , där fick jag till det :D

Lml

Av Anna - 29 september 2011 15:19

Lml :) Love my life alltså. Alla andra skriver ju jämt i sina statusar på fäjsbok att dom hatar sitt liv (Fml). Tycker det är så deprimerande så nu ska jag börja med Lml :L


Nu tittar jag på Paris Hilton blablabla.. Sketa bra för fan, de skulle nyss mocka skit, och den som mockade bäst fick träffa Paris eller nåt sånt. Eftersom att det bara är fjolliga bögar och vuxna fjortisar så vägrade de göra det. Så då fick de klappa får istället, tyckte jag passade bättre :D


Hm, mer då.. Ska ha kemiprov imorgon, funderar på att plugga. Men jag ska nog fundera på det ett tag till. Och ett tag till är tills ungefär vid 9 när jag tar min sömntablett. Då kanske jag bestämmer mig för att plugga, men då har jag bara en halvtimme på mig innan jag somnar. Så ja, jag ska fundera ett tag till :)


   Bild från i somras när jag var under Nils Karlsson Pysslings säng :)
   eller näe, det är ju Bertils säng..

Av Anna - 28 september 2011 19:34

Ha Tja :D

Det är så här va att jag har ett klinkersbadrumsgolv i min lägenhet. Och nu är det så här va att jag måste klinka(?) om hela golvet.


 

Ser ni hur snett den där rutan sitter? Jag kan inte gå på toan längre för jag bara stör mig på den där förbannade rutan. Så nu får jag väl börja knacka på hos grannarna och fråga om jag får låna deras toa.


Det var allt för mig. Punkt. (egentligen blev det ju tre punkter)


Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards