annabooi

Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 30 december 2010 04:19

Jag har kommit på varför jag ska dö legendarisk, anledningen till varför alla kommer ihåg mig efter mitt liv här på jorden. Håll i er nu, för här kommer det..


Jag ska ta bort alla fördomar som finns om att tjejer inte kan fisa eller rapa.
Eller inte bara flickorna, utan alla!
Jag ska få världen att fisa utan att skämmas, utan att bli snuskighetsförklarad.


Martin Luther King - tog bort fördomarna mot negrerna..
Anna Ging - tog bort fördomarna mot muslimerna..

Annabooi - tog bort fördomarna mot fisarna.. 

Av Anna - 30 december 2010 03:42

(Så byter jag stil också)

Är det bara jag som inte tycker om att åka tåg eller buss bara för att man är rädd att man ska tvingas sätta sig brevid någon som man inte känner? Eller att det ska komma någon som sätter sig brevid en? Nae, usch. Så sitter man där och vågar inte röra sig eller säga något. 


Men värst är det ändå om man hamnar innerst, för OM man behöver gå på toa så vågar man för fan inte be dom flytta på sig. Så kanske man ska åka långt, men så tvingas man sitta där i evigheter och vara nödig.


Så jag tycker att man borde börja med enkelplatser istället :L Muahaha.. (Jag har ingen aning om varför det ska vara ett ondskefyllt skratt där, så onödigt?)

Av Anna - 27 december 2010 01:37

Nu är det så att jag har firat jul dom senaste dagarna, nån mer som har gjort det? aa, i alla fall så har jag skitit i bloggen. Men nu är jag tillbaka med ny, sprudlande energi..


Ska berätta om en hemsk känsla.

Och det är när man borstar tänderna och man har borstat liiite för länge så att man har fått för mycket skum och lödder i munnen så att det håller på att rinna ut (och det vill man inte för att det blir så fula fläckar på kläderna) och det svider så himlans dant. Det känns förjävligt!

'

MEN det är inte allt, för den värsta känslan som man med andra ord kan skriva DET STÖRSTA HATET är när det står någon jävel innan som ska spotta och skölja så många gånger så att man kan tro att tänderna sköljs fort. Dom ska ju alltid hålla på så länge, och så står man där med löddret som håller på att rinna över.. Man hatar aldrig någon så mycket som just då!!

Av Anna - 23 december 2010 17:03

Inatt låg jag hela natten och åt pringles , med paprika smak om någon undrar. Och det var inga problem alls, jag fick i handen hur lätt som helst förutom att det var lite dåligt med svängrum. 


Men så vakna jag imorse och skulle ta mig en smakbit. Tror ni att det gick? NAE!! Av nån konstig anledning så har min hand blivit större i natt. Så jag fick ju vänta burken upp och ner istället , och det var ju inte den bästa lösningen för då kom ju alla smulor och allt ner och hamna på madrassen. 


Så nu tycker jag att pringles ska göra STÖRRE RÖR!!


  

Av Anna - 21 december 2010 08:43

Sitter i cafét nu ,för att jag är lite olydig (a) glömde nog bort att jag hade idrott nu ,så vad gör man.. Bettan är rosenrasande ,eller heter hon det? Hon den där cafétanten? Aja ,skit samma.. Men hon i alla fall har fått värsta dampet. För hennes kylskåp var öppnat när hon kom. Någon har brytit sig in i cafét och sen öppnat kylskåpet. Det är någon som vill sabotera. Och inte nog med det ,någon har stallt in en termos som inte ska vara där också. 


Och vet ni vem det är som har blivit anklagad? Jo ,jag. För på något sett så har jag fått tag på en nyckel till cafét och så har jag en in till skolan och en till matsalen också för att kunna hämta termosen. Och sen har jag gått in i cafét ,stallt termosen där ,öppnat kylskåpet och sen gått hem. Det var var hon trodde i alla fall (y)

Av Anna - 19 december 2010 23:21

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards