annabooi

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Anna - 7 december 2010 16:52

Elin ställde några frågor till mig som jag kunde svara på här i bloggen. Ho är galen den där flickan! ;)


Vilken är din favoritfärg:
-
Haha, svår fråga.. hmm! Det finns ju så många vackra färger.. Men gul tycker jag är en varm och glad färg som strålar bra energi.. HAHAH


Julmust eller Påskmust:
- Julmust, helt klart.. Många säger att det är samma dricka i, men att dom bara byter ettiketen. Men det är det fan inte, för påskmust är inte i närheten av att vara lika gott som julmust, och sommarmust är ännu värre.,


Vilket är ditt bästa partytrick?
- SUGRÖR!! helt klart.. Det gör hela festen, lättar verkligen upp festen.. Alla blir så glada och uppspelta av dom, och så är det en syn för ögat också! :)


Vad gör du?

- Inget, dudå?


Vilken är din favorit ställning?

- När jag sover så gillar jag att ligga ner, men annars så sitter jag helst..


Kort kjol eller lång klänning?

- Vafaan är det för jävla frågor. Men jag väljer nog långkläning, för att kortkort lockar bara pojkar till att tänka orena tankar :D


Jättegammal bild på elin ;*     

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards