annabooi

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Anna - 8 december 2010 20:01

Jag borde straffas.. Jag är så dum! Jag har gjort hemska saker :/

Först idag så stängde jag in en sexa på toan. Eller, han gick in på toan och när jag gick förbi så stängde jag dörren! :'( Stackars liten.. Han har inte gjort mig något, och så gör jag så mot honom! Jag vet inte vem det var så jag kan ju inte säga förlåt till grabben. Han kanske blev rädd och fick panik därinne. Han kanske har cellskräk eller så har var inte lampan tänd och han är mörkrädd. Näääej usch vad dum jag är :(


Men det värsta var när jag väntade på tåget, så hade jag inget att göra. Så när det gick förbi en man så tänkte jag att det skulle vara kul om jag rånade honom. Och vet ni vad? JAG GJORDE DET :( Nu är alla poliser och letar efter mig. Jag vet inte vad jag håller på med, jag har blivit kriminell vafan! :/


http://www.corren.se/ostergotland/atvidaberg/?articleId=5457383&date=&menuids=


  

JAG BORDE SITTA BAKOM LÅS & BOM

 

OBS, jag skojjar bara.. jag låg hemma i min sova och sov då!

Av Anna - 8 december 2010 10:17

Det finns ingen värre känsla än när man är törstig. Det är för jävligt. Usch vad man lider! Råkade ut för detta lidande nu imorse faktiskt, och ae.. Tror inte att jag har lidit så mycket på länge. Så var tvungen att gå och köpa mig en fäääästis (fast det stavas med e va?)


BTW.. Varför heter det festis för? Det är ju inte precis så att man dricker det så blir det fest? Och det är ju inte så att man dricker det på fest eller. Då blir det ju mer kolsyra xD höhö..

Vilka jävla fuderingar man kan ha (a)

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards