annabooi

Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 10 april 2011 00:29


Det är så här jag har "spenderat" min lördag, under stjärnorna och titta på flygplan.. (gjorde fladdermöss över spenderat för att det är ju ett bög ord.. och flygplan var som röda stjärnfall)


Tända ljus och drängarna till.. Tur att vi inte drack vin och åt ostar till också, för då hade jag varit en förjävla fikonstråle ! :s

Av Anna - 9 april 2011 18:12

Här har ni lite inspiration till skolavslutning.. Jättefina klänningar :)


             

Av Anna - 8 april 2011 09:27

Har precis haft nationella prov i engelska, det gick bra om nån vill veta. Men det är inte så intressant att veta.


Jag blev klar ganska så fort. Och vad tror ni man får göra sen? jo, måla! vi fick ett vitt papper som vi skulle måla på.


Haha det var ju längesen man gjorde det, ganska trevligt tycker jag.. Målade lite streck och sen var jag klar! :L


 

Av Anna - 5 april 2011 17:52

Har ett tips till alla er som inte har råd med att köpa reflexer , BRYT BENET!

Bytte gips idag, och fick såndär plast istället. Och självklart valde jag neongult :D 
Alltså ser det ut som en reflek, asfräään.. asså jag är så jävla frän så det är inte klokt, punkt och slut !


Sen så fick jag en såndär sexig sko också. Pojkar kom ihåg att jag är singel & sökande , FNISS


 

Av Anna - 3 april 2011 14:34

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!


Jag gick vidare i idol. Fyfaaaaaan vad glaaaaad jag är nu :D

Dom sa att jag inte hade den vackraste rösten, men jag hade scennärvaro, looken, jag var som en idol helt enkelt :) jag var väldigt orginell, och det gillade dom.. jag sjöng en sockerbagare, och ja det gick hem  



 

 såhär lät det ungefär :D


Av Anna - 3 april 2011 12:44

Av Anna - 3 april 2011 12:24

1. Sätt på brandlarmet och skrik att det brinner.


2. Hoppa i sängen och skrik att det är jordbävning.


3. Lägga sig på den person.


4. Kväva den med kudden.


5. Den klassiska , kasta kallvatten.


6. Lägg dig skeden och börja taffsa, lovar det funkar varje gång, dom blir svinrädda.


7. Kastrullocken.


 

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards