annabooi

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 26 februari 2011 13:56

Det har gått upp och ner i vårat förhållande, ibland har det varit bra och jag har varit hur lycklig som helst   

Men ingetförhållande kan vara perfekt, men ibland har jag verkligen mått skit på grund av vårat förhållande.. Ibland har jag känt att jag bara vill ge upp, och jag försökt också! Jag drog ur sladden och satte inte på dig på evigheter, man saknaden blev stor   


Men nu idag så satte jag på honom igen, och jag insåg hur stor saknaden har varit. Så vi bestämde för att försöka igen, ge han en sista chans.. Hoppas att det alltid kommer vara vi mario super! <3


  

Av Anna - 21 februari 2011 12:35

Jag gick och la mig i soffan igår vid ungerfär 11, jag ligger fortfarande kvar i soffan. Jag var på toan igår kväll och så åt jag mat också, det är dom enda gångerna jag har flyttat på mig. Så alltså sov jag här inatt också :L 


Värsta soffpotatisen ju. Och lite komiskt är det att jag åt potatis till mat igår :) 


Nu ringer telefonen, men jag skiter i att svara. Då måste jag ju gå upp från soffan.


Nu ska vi se hur länge jag kan ligga i soffan, har inget annat för mig.. Nästa måndag ska jag gå upp här ifrån, fast jag får gå på toan! Det får jag faktiskt. Om ni vill mig nåt så vet ni var ni har mig ;)


  

Av Anna - 20 februari 2011 21:07

Kopierat från min facebook:


Hittar inte tv-dosan, så jag tar mobilen och ringer, hemtelefonen ringer, jag tar upp telefonen, lägger på, tar telefonen och trycker på 4, det händer ingenting, skriker och blir förbannad, försöker ett antal gånger till, det ringer och DÅ kommer jag på att det är telefonen som jag trodde var dosan.. 

Av Anna - 18 februari 2011 22:24

Den perfekta partydressen :) FYFAN VAD SNYGG!! det är i den här som jag spenderat min fredagskväll.. Tummen upp, eller hur?


    

Av Anna - 18 februari 2011 19:28

HALLIHALLÅ KÄRRINGAR!! :d


Jag har haft jättekul ikväll. Varit lite smååbusig om man säger så (a) Skulle färga amandas hår, fast jag fick bara börja med en slinga sen fick jag inte färga mer. Hon sa att det var för "riskabelt" att låta mig färga det! :o


aja, i alla fall.. Först så skulle jag blöta hennes hår med en sprayflaska, men jag råkade spruta i hennes ansikte hela tiden, haha! säger det igen: hahaha.. Hon blev lite arg fakitskt!


Och hämnden för att jag inte fick färga hennes hår fick jag när jag skulle skölja ur färgen sen. Vad tror ni att jag gjorde? JO, JAG SPRUTA VATTEN I HENNES NYLLE TILLS HON NÄSTAN TJÖT.. muhahhaahha!! :L


Hämnden är ljuv, och då var det ändå inte så farligt :o


  

Av Anna - 18 februari 2011 19:28

HALLIHALLÅ KÄRRINGAR!! :d


Jag har haft jättekul ikväll. Varit lite smååbusig om man säger så (a) Skulle färga amandas hår, fast jag fick bara börja med en slinga sen fick jag inte färga mer. Hon sa att det var för "riskabelt" att låta mig färga det! :o


aja, i alla fall.. Först så skulle jag blöta hennes hår med en sprayflaska, men jag råkade spruta i hennes ansikte hela tiden, haha! säger det igen: hahaha.. Hon blev lite arg fakitskt!


Och hämnden för att jag inte fick färga hennes hår fick jag när jag skulle skölja ur färgen sen. Vad tror ni att jag gjorde? JO, JAG SPRUTA VATTEN I HENNES NYLLE TILLS HON NÄSTAN TJÖT.. muhahhaahha!! :L


Hämnden är ljuv, och då var det ändå inte så farligt :o


  

Av Anna - 17 februari 2011 20:55


Varför skrattar jag för? Inte ens kul ju xD

Av Anna - 17 februari 2011 18:23

Idag har jag varit med om det pinsamaste jag nånsin gjort!


Jag var hos tandläkaren idag och fyfaaan vad jag gjorde bort mig. Ni vet breve stolarna eller över så finns det ju nåt jävla bord som borren och sugen och allt det där ligger på?


TROR NI INTE ATT JAG RÅKADE SPARKA TILL DEN DÄR SÅ ATT DEN ÅKTE IN I VÄGGEN OCH ALLT RAMLA NER!? :O


En del saker gick sönder, och fyfan vad dom skällde på mig! Dom skulle höra av sig om jag skulle var tvungen att betala nåt.. En sug kostar ju förfan flera tusen


SÅ TUMMEN UPP FÖR MIG!!


  


kraaaaas!

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards