annabooi

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Anna - 11 februari 2011 17:19

Nu blir det saftpartaj med bullar så nu är det bara att ta på sig kalasbyxorna och push-up och bege sig till åtvids gröna ängar :)


btw: någon som vet om det är nån som har ätit upp sina akvariefiskar? blev bara lite nyfiken på om det faktiskt finns sånt folk :D 

Av Anna - 11 februari 2011 10:13

Nu ska jag ta upp ett viktigt ämne här, det går ju inte att bara vara seriös. Måste ju vara lite allvarlig då och då! 
Så nu ska jag skriva lite om det viktiga ämnet; snöpinnar.
 


"En snöpinne är en orange pinne med 2 reflexer på som finns längs med vägen på vintrarna så att man ska se hur bredvägen är".


Och nu ska jag skriva det jag vill ha sagt.
Jag stör mig så innerligt (inte trinnt, innerligt) på att ibland kan det fattas pinnar och stå 2 på nästa ställe, att det är så ojämnt. Det förstår väl jag med att det finns folk som tar bort pinnarna när dom går förbi, men inte så många och inte överallt. Näe, det här borde vi ta upp med trafiksomjobbarmeddetsaken!


Och en sak till, dom måste tamefan rusta upp pinnarna lite mer. Vissa har ju bara en reflex!    ett utmärkt exempel på en snöpinne med ett exempel!

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards