annabooi

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 10 oktober 2011 22:57

 

Var i stan idag och gick in i en lampaffär. Vafan säljer dom klockor för i en lampaffär? Hör liksom inte till affärsidén ;)


Förresten så är det min lilla söta mormor ni ser där..
Kommer ihåg som om det vore igår när jag slutade nian och fick ett stipendium. När jag stog där framme så vart hela kyrkan plötsligt tyst, då säger jag lite för högt ''hej mormor''.. Och hela kyrkan börjar skratta.. HAHHAHA that´s the life of annabooi (Y)

Av Anna - 9 oktober 2011 11:46

   Jag är ett riktigt ljushuve..

 ... igår när jag var på ica så tänkte jag att jag skulle köpa en ny krukväxt, tog första bästa men det visade sig vara sallad :(


  Så nu eftersom att jag är så misslyckad så ska jag klä ut mig till John Lennon och..


... åka båt! 

  
Av Anna - 7 oktober 2011 17:20

Hej alla glada. O ja, hej alla sura också.


Vet ni vad jag ska göra ikväll? Ja om ni läste rubriken och inte är så tröga så borde ni veta det. Jag ska alltså lösa korsord ikväll, men min goda vän Camilla Hököga. Det är sånt vi håller på med förstår ni.


Jag har glömt allt som heter fest och sprit. Och har nu lärt mig blyertsbenna och korsord är för något. Jag är så stolt över mig själv :')

Men istället så är jag bara orolig över min mamma som ska på fest ikväll.


Nä nu ska jag ner till willys och köpa kinderägg och löjrom.
Puuuss och hej :) 

Av Anna - 6 oktober 2011 21:34

Nu är jag inne i en fas där jag bara märker ord, och ser det roliga i vad folk säger. Och det blev lite jobbigt förut när jag hade mattelektion, för ja, jag skrattade mest.

Läs det här:


annas vän: fröken, ska vi ha någon mer genomgång idag?

läraren: nej, det hade jag inte räknat med.


hahahahha , fattar ni? räknat med? och det var ju mattelektion.

Men sen så skrev läraren ett tal på tavlan, och då sas det så här:


läraren: Vad sjutton ska det är bli?

annabooi: ja, inte ska det bli 17 i alla fall.


jag måste nog säga att det var den roligaste lektionen jag haft xD


 

Av Anna - 5 oktober 2011 19:10

Det här med wordfeud är riktigt kul ju.
Speciellt när man kör mot riktigt seriösa ''spelare'' och så skriver man massa roliga ord. T ex. fis, prutt, könsord, osv.


Roligast var när jag körde mot nåt som hette wordfeudarn och jag höll på och larva mig såhär och han skriver till mig i chatten att jag ska ta det här på allvar.

Gissa vad jag skriver då som nästa ord då? gubbe. HAHAA , sen ville han inte spela mer med mig (a)


Men sen så finns det ju sånna som raggar i chaten också. Hahaha, man blir tillsammans och gifter sig. Det skulle va nåt att berätta för barnbarnen, att man träffades när man spelade alfapet.


Det var allt för mig. Tack för idag, slut för idag.


 

Av Anna - 4 oktober 2011 20:48

Hallå min älskade vänner.
Vet inte rikitigt vad jag ska skriva. La nyss på efter att ha ett mycket trevligt telefonsamtal med en vän. Inget fel med det tänker ni. Men då ska ni veta att jag satt naken under hela samtalet och min vän hade inget emot det, snarare tvärtom. Elin Johansson heter hon.


Passar på att skicka med ännu en lite ordvits här som jag kom på förut.

Anna: Jag börjar tiodigt imorrn.

Mormor: jasså, när?
Anna: vid tio.

Mormor: men det var väl inte tidigt?

Anna: nej det sa jag inte heller, jag sa att jag började tiodigt.


 

Körde Gurkanstyle idag. Jag sket i att klä på mig och körde på morgonrocken istället. (menade alltså klä på mig vanliga kläder, för jag klädde ju på mig morgonrocken så då måste jag ju ha klätt på mig nåt)
Åhlens 9999:-

Av Anna - 3 oktober 2011 18:35

När jag var på mallorca så skulle min bror gräva ner mig i sanden, och då råkade han sparka in sand i mitt öra (hur lyckas man?).. Och sen dess har jag haft ont, så idag var jag på vårdcentralen och efter det ringde mamma och frågade hur det gick.


mamma: jag ville bara höra hur det är med ditt öra.

anna: jo men det är inte så bra hörru du,

mamma: stackars dig..

anna: ja men om det inte blev bättre så skulle jag höra av mig


Hahahahha dålig humor :L passande låt också..


Av Anna - 2 oktober 2011 17:57

Hej..
Tänk inte på din lever, du lever bara en gång :)


hahahahahh.. en lite rolig ordvits såhär på söndags kvällen '


 


Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards