annabooi

Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 27 november 2010 22:09

Här kommer några soliga hälsningar från Gran Canaria, höhö.. Hörde att det var 11 - i sverige? om det stämmer, HAHAHHAHA, kyss mig i arslet. För det råkar vara 25 grader i skuggan här, och då har det varit mulet idag! Om det blir bra väder imorrn så blir det väl uppåt 35 grader kanske?


Vi kom fram igår kväll efter klockan 11 nångång till hotellet. Blev att dra direkt till baren och dricka saft såklart.
Vaknade klockan 8 imorse ? Vad är det för jävla stil?
aja, sen efter frukosten vid halv 10 så började jag med mitt saft drickande igen och håller på fortfarande!


Legat i polen och göttat mig hela dagen, brun som fan redan ? ;o


batteriet dör snart, så kan inte skriva mer! imorrn kommer det upp massa bilder också, för det orkar jag inte nu..
jag saknar alla där hemma!

OCH AJUSTE JA, SÅG MASSA KOKOSNÖTTER FÖRUT ! jag som trodde att dom bara satt på palmer i film, hahah!



Av Anna - 26 november 2010 17:00

  


NÄR NI LÄSER DET HÄR SÅ SITTER VI PÅ PLANET..
VI KOMMER FRAM UNGEFÄR VID 9 IKVÄLL :D

Av Anna - 26 november 2010 14:43

jag åkte dit i tullen :'(
min värsta mardröm!

Av Anna - 26 november 2010 07:55

IDAG ÄR DET DAGEN MED STORT D! :')

klockan 12:30 avgår bussen från falerum till Norrköpings flygplats..
då flyger jag mot de höga skyarna och svävar på molnen.
fast längtar jag ? naaae, inte speciellt.. det kommer ju regna hela veckan ändå så!

och bloggen kommer bli en reseblogg (fast det lät lite bögit)

 

HÅLL TUMMARNA FÖR ATT JAG INTE KRASCHAR!

 

 

Av Anna - 25 november 2010 15:57

nu mina vänner så ska jag berätta om en kul sak jag ska vara med om.. jag ska nämnligen till skolan snart och leka körragömma, dunken, osv :D askul ju vafan! det är som min gamla farfar sa, man blir barn på nytt när man blir gammal.. men iaf, kan inte vänta! det ska bli så kul, men amanda däremot, hon protesterar.. hon säger att hon vägrar vara med! men det är för att hon är så dålig förlorare..


jag är också dålig förlorare, men på sånt här är jag väldigt bra på! dom jag kör mot hittar mig aldrig :D
visst, dom är kanske 5 år, men ändå!
det är synd att vi inte leker såna här lekar lite oftare i skolan, man ska ju vara barn så länge man kan, höhö!


får se om jag bloggar ikv.. ANNARS SÅ BLOGGAR JAG IMORRN INNAN JAG ÅKER TILL FLYGPLATSEN! <3


hoppas ni gillade filmen och sången ;) hööh!
hej svejs ditt fula face!

Av Anna - 24 november 2010 21:56

Jag var lite trött förut och somnade i soffan.. så nu, precis efter att alla bra programm är slut så vaknar jag (Y) gud så toppen..

men jösses amalia vilken jävla dröm jag drömde, säger inte vad den handlade om för att min lärare läser min blogg (hej marcus!!) så det skulle inte passa så bra, (a)

nu är det iallafall bara imorgon kvar och sen åker jag till söderns land, det ska bli sååå mysigt :)
men nu sitter jag här och är nervös, inte för att plantet ska krascha eller för att hotellet ska bombas av några rövare! jo, utan för att det ska pipa när jag går genom tullen.. DET FINNS INGET PINSAMMARE ELLER ÄCKLIGARE!! för alla tittar och vill veta vad som hänt, och sen så är det alltid några äckliga gubbar som ska börja ta på´n..


jag har märkat att min blogg har blivit så negativ, det handlar bara om sånt.. kanske jag borde bli mer positiv i min vardag xD

ta en sup & var glad.. det ska vara mitt nya motto! undrar om AA också har det som motto, höhö..


  

Av Anna - 24 november 2010 10:40

det finns något som jag hatar mer än allt annat..


och det är när man har tagit fullt med tvål eller schampo i handen men sen så tappar man den precis innan man fått handen till det området som man ska tvåle in sig på! och det är så förbaskat träligt för dels så slösar man ju så otroligt mycket tvål på det, för det är faktiskt väldigt dyrt..
men sen så slösar man så jävla mycket tid på det :o
jag är sån som ska slå rekord varje gång jag duschar, och jag tappar en sån jävla mycket tid när jag tvålfan rinner ur handen! och inte kan jag ta en sån här vanlig fast, hård tvål ? för dom dödar ju fler människor än cancer vafan, när man tappar dom och halkar på dom.. och det vill jag inte riskera!


  
fin passande bild ;p


Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards