annabooi

Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 12 november 2010 15:11

nu sitter jag utanför willys, jag fick inte följa med in för mamma och pappa.. bara för att jag har pyjamas på mig, men vadårå? inget fel med det, elr? :(


men fasen så kul det är att titta på folk :D jag har sett massa;
- det var en as gammal kärring som kom med illrött hår, fast hon kanske var 80-90 xD såg ut som ariel, fast med rynkor..

-en gubbe som inte fick igång sin bil, och sen gick han ut och börja skrika på hjälp xD HAHAH..
- det var en som bara hade köpt en ketchupflaska, och inget mer..
- en mamma som råka spotta på sin unge..
- nåra gamlingar som var typ 50 gick och höll handen ;s

- en unge som håller som öpnnar bildörrn med en bacardiflaska i handen och skriker; MAMMA, JAG TAR EN KLUNK!?


DET FINNS JU FOLK TILL ALLT.. okey då, det den där ungen var visst jag :$ men ändå..


  

älska min mössa! <3

Av Anna - 12 november 2010 12:44

Vad heter korridor på kinesiska ?
SVAR: långtrånggång..


HAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAHAHHAAH

Av Anna - 12 november 2010 10:57

Måste berätta att jag har världens sexigaste pyjamas på mig idag (för att det är pyjamas dagen).. Väldigt fin, med nallar som sover på :D Men alla ska bara glo, jag frågar dom ifall dom vill ta kort och få en autograf, eftersom att dom avgudar mig så mycket.. höhö!
 

Kommentarer jag har hört idag:

- Har du inte vaknar än?
- Du vet att man ska byta om innan man går till skolan.
- Försov du dig?
- Godmorgon,
- Så störd du är, det förvånar mig inte att det är kul
- Är det party eller? (men då svarar jag; aa, i dina byxor, får man komma?)


Förstår inte varför man inte kan gå såhär till skolan såhär? Det är fullt normalt, right?


Sen så har jag fått gått till rektorn :$ för att Julia lurade mig igår att göra ett indianljud ?! DET VAR INTE MITT FEL, MEN ÄNDÅ VAR DET JAG SOM FICK SKIT FÖR DET.. jag som är en snäll flicka lix..


Tjing Tjong buddahkjol..

Av Anna - 11 november 2010 21:14

  


Tröjan är köpt på stadium för 3200:-

& jeansen är köpta på jc för 599 :-

Av Anna - 11 november 2010 17:02

  


Kom precis hem från gymmet. Såhär kommer jag se ut om några veckor, sexigt va ? ;) minus paketet mellan benen..


Men nu sitter jag, jenniefer och knullis och sjunger.. Det är så jävla träligt när man sitter och sjunger och är jättekatig för att man vet att man kan texten, MEN SEN SÅ KAN MAN INTE DEN IAF!! finns inget trääligare..

Av Anna - 11 november 2010 10:21

cha cha lovers!
Nu sitter jag í slöjden och syr, broderar.. är inte det lite tantvarning ? när jag kommer hem ska jag sätta mig framför brasan med en varm kopp te och med katten i knät och sticka lite..


naaae va ?  ;).. men efter skolan ska jag träna, jag är ju biff förstår ni, och jag vill ju inte bli av med mina gorillaarmar :L försök att inte falla av stolen nu när ni läser det här, men jag tar 30 kg i bänkpress..


snart kommer dagens outfit och kanske en videoblogg så att jag tjänar lite pengar, filmen från igår tjänade jag 50 öre på lixx ;)


hellu hellu bluemögelost :)


  

en bild på världens snyggaste karl :')

Av Anna - 10 november 2010 20:45

  


köpt på Ö&B för 59:-

Av Anna - 10 november 2010 16:39

undrar om det finns sånna ? köttbullar alltså :o

just nu sitter jag hemma hos elin, och jag åt billys pan pizza och halva elins paj. man måste tänka på miljön, det går inte att slänga mat hit och dit, det är inte ekonomiskt heller..


vilken jävla mylning det blev på madde förut (fast hon mylade tillbaks :/ ),. jävlar vilket dampryck jag fick, men så går det när man anklagar mig för att ha kastat snöbollar fast jag inte har det, för jag gör inte sånt :L och sen nöp jag lilla jonathan i nacken tills han börja gråta, det tyckte jag var jättekul :D


elins kommentar förrut: du är som en tonfisk.. HAHAHAH, hur fan kan jag vara lik en jävla tonfisk?
my friends vetni, dom är lite som dom är! <3


nu ska vi åka och titta på elins fula, töntiga traktor :D
HEJ SVEJS SPERMARACE!!

  

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards