annabooi

Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 7 november 2010 19:20

  


NATALIE HALLBERG! <3

jag älskar dig och dina anklår.. du sa att jag skulle skriva att du var bäst, men tyvärr jag kan inte ljuga! men jag tycker om dig även fast du är som du är! tänkte skriva nåt om att du är sämst på spindelharpan, men vi skippar det xd

Av Anna - 7 november 2010 15:40

  


vi har kört runt i hela linköping och letat överallt efter bingolotter, men det finns inga ;o men det är inte konstigt, eftersom att det är bara färgfemman ikv och det är min och många andras favoritdel av programmet.. vi får hålla tummarna för att det finns lotter i kisa nu, för jag får verkligen inte missa den möjlighet att bli miljonär..


[förstå ironin]

Av Anna - 7 november 2010 13:39

Nu är jag påväg hem från örebro. Så alltså sitter jag i bilen nu, det roligaste jag nånsin gjort (Y) hatar bilar.. men man kan ju leka roliga billekar som att räkna bilar, bilda ord av nummerplåtar och så den roligaste av alla; dom gula bilarna :D (observera att jag var ironsik (obervera att jag inte är bög bara för att jag skriver observera)).


sen när jag kommer hem så höppes jag att jag kan stanna hos knullis, om hon inte är upptagen med annat!


faaasen vad stora dom är stora fläktarna här som gör att dom det blir ström ? jag åkte precis förbi en, och jesus kristus asså ;o hahaha..


MEN PUSS & KNULL SÅ SKRIVER JAG SEN :L

Av Anna - 7 november 2010 00:59

vet ni vad jag ska bli när jag blir stor ?
- GREVE :D

Av Anna - 7 november 2010 00:05

En kväll var stålmannen sugen på att gå ut och festa, men varken Läderlappen, Fantomen eller Spindelmannen kunde följa med. Stålmannen tog då en flygtur och kom snart till Superkvinnans hus. Med sin röntgensyn upptäckte han att Superkvinnan låg naken i sängen med benen brett isär. Om jag är riktigt snabb kanske hon inte märker att jag gör det med henne, tänkte Stålmannen. Han flög igenom taket och gjorde sin sak på en tiondels sekund och flög iväg igen.
- Vad var det? sa Superkvinnan.
- Ingen aning, sa Osynlige mannen, men det gjorde ont som tusan i rumpan.

Av Anna - 6 november 2010 23:45

  


köpt på bik bok för 490 :-

Av Anna - 6 november 2010 23:27

mitt första inlägg i denna ljuvliga blogg.. jag är inte homosexuell, men jag gillar bögiga ord :)


right now sitter jag i örebro, fett nice ass'.. jag tittar på nån film, number 23 tror jag att den heter.. inte intressant att veta överhuvuet, finns det nån majs här lix ? :L


ointressant fakta:

1. jag har flyttstädat idag (Y)
2. jag har druckit mjölk med klumpar i
3. jag skriker "håll käften" åt folk i sömnen
4. när jag var ute och gick förut så trodde jag att jag skulle bli våldtagen av en som gick bakom mig, så jag gick 56 varv runt huset istället..
5. nu började en ny film..
6. tom cruise är INTE snygg


DET VAR ALLT FÖR MIG! TJING TJONG I BALLONGEN..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards