annabooi

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Anna - 8 november 2010 21:28

Vet ni vad jag vill bli när jag blir stor ?
- en sån som dammar av dinosaurier på muséer :L

Av Anna - 8 november 2010 17:55

min absoluta favoritblogg är:


 http://nhallberg.devote.se/


okej, det är inte min favoitblogg, och den är inte så bra heller.. Men natalie är en mycket god vän till mig, och jag ville bara vara snäll så jag länkade henne (eftersom att hon inte har en sån stor blogg)..

Av Anna - 8 november 2010 16:27

  


eftersom att jag är sjuk idag så körde jag på nåt mer avslappnat..
köpt på klädhuset för 300:-

Av Anna - 8 november 2010 14:38

Det här är min goda vän elin johansson, det finns inte mycket vett i den skallen :) men en sak är säker, om ditt hus börjar brinna så tvekar hon inte med att hjälpa till att släcka branden.. Elins modiga insats gick till såhär:


Det var en varm kväll i början av maj, solen hade precis gått ner. Några goda vänner till mig hade kommit hem till mig för att grilla och det trevligt. Humöret var på topp, några satt på övervåningen medans jag och några till satt runt grillen ute på altanen och pratade om allt mellan himmel och jord. Plötsligt fick jag för mig om att flytta lite på grillen för att fler skulle få plats runt den. Men det var då allt gick snett, grillen föll till golvet och den glödande kolen for ut.


30 sekunder senare hörs ett illvrål: "VAAAAAATTEEEEEEEN". Det var jag som skrek, jag hade äntligen tagit mig samman och insett att det var vatten som behövdes. Det var då som den modiga Elin Johansson gjorde en insats, hon springer fort som blixten och hämtar ett glas med vatten som hon sedan häller på den glödande kolen. Men när det inte hjälper så ger hon inte upp, utan hon hämtar fler glas med vatten. Jag hade aldrig klarat det utan henne, visst jag hade en stor hink som jag sprang runt med, med jag tror ändå att det var Elins insats som räddade huset.


Så tveka inte att ringa henne om ditt hus brinner ;)


  

jag älskar dig elin ! <3

Av Anna - 8 november 2010 13:33

cha cha bloggen!

jag är sjuk idag.. vet inte vad det kan vara riktigt, prostatcancer ? btw, är det samma som testikel cancer ?

eller så kan det ju vara nåt annat som typ förstoppning? röda hund? arsenikförgiftad? nåt är det ju ;s vem vet, jag kanske dör nu.. hemskt!


och fick jag reda på att jag fick mvg på musikprovet, och anna törnqvist fick vg ;) hon sa att jag skulle skriva det :L


och så vill jag tacka alla mina fina bloggläsare för alla mina kommentarer, jag har fått massa, 3 stycken (y)


hej svejs kamelrace! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards