annabooi

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 22 juli 2011 17:15

Sitter på balkongen och har det jättebra. Ska äta kyckling och potatissallad. Mums.. :)


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.. Det var nog det roligaste jag skrivit. Vilken bög.

Nä men det var lite roligt. Jag fick en facerape förut. Där ''jag'' frågade om det gick att grilla djupfryst kyckling i ugnen. Världens sämsta facerape om ni frågar mig. Men det roliga var att alla trodde att det var jag som skrev så dom svarade helt seriöst. Det kändes lite.


Så nu är det tajm för att göra sig iordning för lite och sen ska jag spela bingo med min mormor och hennes kompisar :)

Av Anna - 22 juli 2011 01:25

Jag har dom sämsta vännerna man kan få. En av dom är Babben Johansson. Vet ni vad hon har gjort? Såklart att ni inte vet, för ni är ju inte här så ni har inte kunnat åskåda denna händelse.


Jo men det är såhär att på min femte födelsedag så fick jag lakan i present med barbie på. Bästa presenten jag fått nånsin. Lakanet är så lent så lent, använder det jämt. Och jag har använt det så mycket att det har börjat gå sönder, slitas ut.


Och nu har hon den jävla fittan förstört örngottet. Buhu. Synd om henne. För nu är vi inte vänner längre.


PUUUUUSSSS PÅ STORTÅN......

hej

Av Anna - 20 juli 2011 17:03

hej

Ingen rolig dag idag. En tråkig dag idag.

Klockan var nyss sjutton noll noll , men det är den inte längre.

Dåligt väder om jag tittar ut genom ena fönstret. Men om jag tittar ut genom det andra fönstret så är det fint väder.


Tittar på Beck, den gamla Beck. Inte den nya. Utan den gamla.

Det står en kycklingäggkopp på bordet. Undrar vad den gör där när det inte är påsk.

Är allergisk. Det är nog nåt jag inte tål. Trist.


Ska nog gå nu. Ska göra nåt annat. Så jag ska inte titta på tv längre.


hej då

Av Anna - 20 juli 2011 00:14

Är hemma hos min käre mor och far nu , vilket inte är så där jättekul.. Lite läskigt att vara ute på landet, speciellt när det spökar som fan i det här huset.

Ni vet om man har tappat bort en sladdlös telefon så kan man ju trycka på en knapp på själva laddaren så piper telefonen så att man kan hitta den. Nyss så pep telefonen och det roliga var att telefon satt redan i laddaren brevid mig, och det är bara jag vaken. SÅ HEJ PÅ DIG SPÖKET..


Och nu ligger jag och tittar på porr. Det är ju det enda som går på tvn såhär dags. Jag kan ju i och för sig stänga av det, men nä. Det är kul att höra unga flickor säga ''fuck me hard daddie'' ... :D

Av Anna - 18 juli 2011 15:15

Hallloooooj kaptener. Vilken vacker eftermiddag, inte sant ? :) Eller det vet inte jag nåt om för har bara legat i sängen hela dagen och ätit äggmackor, ingen idé att gå ut och hitta på nåt då :D


Jag hörde förut att det var några som stoppat ner pizzakartonger i sopnedkastet och gjort så att det har blivit stopp i hela röret. Jag har ingen aning om vem det kan ha varit, men pizzan som jag åt igår var jävligt god i alla fall   (vilken ful gubbe?)


Nä men nu ska jag gå och lägga en stor jävla äggmök .. höhö .. fattar ni, jag äter ju äggmackor .. hahahahhahaha

heeeeeej heeeeej


 

Av Anna - 17 juli 2011 18:48

Det är ännu en kväll på mitt underbara sommarlov. Egentligen borde jag hitta på nåt jättejättekul, men vet ni vad jag ska göra? Jag ska tvätta. TVÄTTA.. Hur kul låter det då? Det kanske är det förresten, så jag ska inte säga nåt :)


Igår var mitt liv inte så roligt. Det började med att jag och melinda var ute och cyklade och när vi skulle cykla hem så skulle jag köra upp på trottoaren, ja du ramlade jag in i en häck och skrapa upp hela benet.

SEN så skulle jag hem och laga mat, och då skulle jag hälla ut vattnet från spagettin, då åkte allt ut i vasken.. lika kul det..

Sen så spillde jag ut ett helt glas med saft i sängen. Jag blev dyngsur, melinda blev det med det, lakanen blev också det och hela datorn blev nerskvätt.. Den dog, men jag gjort hjärt och lung räddning på den så den startade igen men nu så funkar inte vissa tangenter. Och mina högtalare i mobilen är spräckta och vattenskadade..


Nä nu ska jag ner till tvättstugan, heeeej heeeej .. 'hjärta'

Av Anna - 14 juli 2011 16:47

Ni vet att folk gör analblekningar för att dom inte vill ha en brunt stjärthål. Så lägger dom ut massa pengar på att göra det.

Men lilla smarta jag kom på en väldigt smart sak. En budgetvariant till analblekning.


Smet lite indominsalva på hålet :L

 

 

Av Anna - 14 juli 2011 16:19

Ni visste inte att det allra skitigaste som finns är toalettknappen som man trycker på för att spola.. det visste ni inte va ? ;) jo alla visste nog det..

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards