annabooi

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Anna - 14 juli 2011 16:47

Ni vet att folk gör analblekningar för att dom inte vill ha en brunt stjärthål. Så lägger dom ut massa pengar på att göra det.

Men lilla smarta jag kom på en väldigt smart sak. En budgetvariant till analblekning.


Smet lite indominsalva på hålet :L

 

 

Av Anna - 14 juli 2011 16:19

Ni visste inte att det allra skitigaste som finns är toalettknappen som man trycker på för att spola.. det visste ni inte va ? ;) jo alla visste nog det..

Av Anna - 14 juli 2011 14:10

(what´s up)


Hej på er alla fula :) hur är det med er ? Eller svara inte på det för jag bryr mig inte, jag ville bara vara artig..

Äe jag tänker inte förklara varför jag inte har bloggat, för det låter så töntigt, som om jag tror att jag är värsta proffsbloggaren.


Men i alla fall så sitter jag hemma hos mamma och pappa nu och väntar på att dra till västervik på partaj. Om ni tror att jag ska supe så har ni fel, för det enda jag ska göra är att köpa ballonger och sen få in hellium :D det är fan det roligaste som finns, eller eller eller huuur ?

Så alla andra kommer gå runt med spritflaskor och sånna saker, men jag kommer gå runt med en ballong ;D


Så ska det regna också, men det skiter jag i, för jag ska söve i min solstol inatt. Det har jag bestämt mig för.. Skiter i om jag är dyngsur, jag SKA söve i min solstol. Punkt och slut! Och sen så ska jag ha min brors enorma kondom (maskeraddräkt alltså) som är av myggnät. Så jag får se hu det går :)


Så vi får höres av senare, när jag kommer hem..

pusspuss jag vet att ni älskar mig..


 

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards