annabooi

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Anna - 7 juli 2011 18:23

Jo det var så här va att jag åkte hem till mamma och pappa förut för att tvätta och fixa lite. Oså skulle pappa börja laga mat men sen så säger han att han ska åka iväg en snabbis..

Ja sen kommer han hem och verkligen skriker på mig och är asförbannad, och jag hade ingen aning om vad jag hade gjort.. Ja då säger farsgubben att jag har tänt grillen och att jag inte har hållt koll på den så att den har slocknat, och så får jag värsta uppläxningen om att huset kunde ha brunnit upp och massa..


Men sen så säger jag att jag inte har tänt nån jävla grill , ja då visar det sig att det var pappa som tänt grillen och åkt iväg..


MOHAHAHHAHA , fan vad jag mådde bra då.. Jag har alltid rätt och farsgubben har alltid fel ;)



Av Anna - 7 juli 2011 11:48

Jag önskar er ingen godmorgon utan en dåligmorgon.. DÄR FICK NI ERA AS :D

Jo men vet ni varför? Jo för att jag har legat hela natten på mitt stenhårda golv bara för att min jävla kamrat Melinda Fallman sparkade på mig, rapade och snarkade mig i örat, osv när jag låg i sängen brevid henne.

Så alltså har jag väldigt ont lite överallt och mamma kom och väckte mig halv 11 (och då hade jag bara sovit i 3-4 timmar) och det betyder att jag inte har en sån jävla bra morgon..


NU BÖRJAR HON SNARKA IGEN DEN JÄVLA F*TT**N..

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards