annabooi

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Anna - 13 november 2010 20:22

  


Det är fest ikv, så jag tänkte klä upp mig lite elegnat..
den är kostymen är köpt på dressman för ca 5000:-

Av Anna - 13 november 2010 14:08

HISS:

 

1. mina fina skor.. finns inga snyggare än dom ? Jag förstår inte varför alla ska klaga ? dom är ju sköna, varma och vattentäta :L jag var så orolig igår, jag trodde att någon skulle sno dom :'(

 

   

 

2. Folk som vågar vara sig själva, och som vågar gå till willys även fast dom har en nattasärk (pyjamas) på sig.. jag beundrar verkligen dom tappra människorna..

 

3. äpplejuice med glögg (y) ett bra alernativ till barnen som inte gillar glögg, det blir mycket roligare då :D

 

4. elin johansson & jenniefer broman.. jag vet inte varför, men dom sa det så då får dom vara med på hiss listan! dom får länka min blogg så jämnar det ut sig :L

 

DISS:

 

1. Folk som amanda ågren & melinda fallman som säger att mina skor är fula..

 

2. folk som snor andras skor, köp egna skor.. bara för att ni har fula skor så behöver ni inte sno andras.. :L

 

3. 45-åringar som håller varandra i handen.. DET ÄR ÄCKLIGT!! vad är det för fel med att bara gå breve varandra ?

 

4. LILLFINGRET!! ;o för att man inte kan böja det utan att ringfingret böjjer sig ? vafan är det för jävla skit.. och så kan jag ju passa på att dissa folk som inte kan namnen på fingrarna ? det tillhör ju allmän bildningen ? ELLER HUR?!!!

  

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards