annabooi

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Anna - 18 november 2010 16:19

alla vet väl vad som hände med mig och elin häromdan ? kom folk och skrek hora och sa att dom skulle döda elin ?


2 DAGAR SENARE HÄNDER DET IGEN!!


mamma och jag var inne på stallkiosken för att handla lite smått och gott.. och mamma skulle slå in nånting och det tog ju lite tid, och folk kommer bakom. så säger en:
- kan inte jag få betala? för min buss går nu!

men han fick inte betala för hon i kassan.. och då börjar han skrika:
- HORA! BITCH! JAG SKA DÖDA DIG!

och massa sånt, jag vet inte allt vad han sa.. men fyfasen att allt ska hände när jag är med! så ringde ho polisen sen (y)

Av Anna - 18 november 2010 11:22

inatt drömde jag att jag var ute och körde i min gula fula bil, och så stannar polisen mig för att jag kör för fort (på landsväg). men så visar det sig att det är jesus som stoppar mig, för att han ska hämnas för inlägget jag skrev igår xD jag fick välja mellan att korsfästas eller skriva att han var bäst på bloggen..

 

så nu skriver jag det;
JESUS ÄR BÄST!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards