annabooi

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Anna - 22 november 2010 17:49


läs deras blogg, den är inte speciellt bra ;) men dom länka mig, så var tvungen att länka tillbaka :L


http://amandafridas.devote.se/  

Av Anna - 22 november 2010 17:00

hade lucia träning idag, för jag ska ju vara lucia, det är ju alltid den vackraste och populäraste på skolan som blir det så jag antar att det blir jag.. eller!? ;)
men iaf, fyfaaan vad jag sjöng fint.. på staffan stalledräng tog jag i från tårna och sjöng allt vad jag hade, det kom nog en liten tår i allas ögon som var i rummet då..

SÅ NU FUNDERAR JAG PÅ om jag ska bilda band ;D jag ska ju självklart sjunga, men om det är någon annan som vill vara med så går det finfint! bara att säga till.. jag tänkte att vi kunde heta något som:
de ridande banditerna
de sjungande ärtorna
sköldpaddsryttarna

powerpuffsjungarna
annabooi and the radiomasters

det var några förslag iallafall.. men vem vet, om några år så finns kanske de sjungande ärtorna i ledningen på svensktoppen :D

Av Anna - 22 november 2010 11:30

jag sitter och tittar på svensson svensson nu.. det är ett stort mysterium att från en säsong till en annan så har trappan i deras hus kunnat flytta på sig ? första säsongen stog den till höger om dörren, men NU STÅR DEN RAKT FRAM?! hur kan det komma sig ?


bloggar snart igen.. vi har så  möe mat så måste äta lite av det nu :D


( det där senaste fattade inte jag ? vadå möe mat ? vilka vi ?  det är ju för fan i skolan jag ska äta ? ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards