annabooi

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Anna - 9 november 2010 20:30

Det värsta som finns är..
.. när man skrattar så mycket så att tampongen åker ut..

Av Anna - 9 november 2010 19:34

  


Såhär ser jag ut nu.. Blev lite varm efter träningspasset, så kände för att kyla av mig lite.. bakade lite förut också, men sen så hittade jag små svarta krulliga hårstrån i kakan ;s

Av Anna - 9 november 2010 17:44

hej hej blogg!
hört att folk tycker att min blogg i pinsam, ska kanske ta bort den. för sånna kommentarer sårar faktiskt :`/ thihi.. men kom ihåg att jag inte är seriös :L fatta ironin!!! (och madde och elin, det betyder att man inte seriös kan man säga, jag vet ju att ni inte förstår så svåra ord)


intressanta fakta som har hänt idag:
1. jag lekte spion i skolan för att gömma mig från mylare..
2. jag köpte en banan för 10 kr ?
3. jag har sett min goda vän elin jaga sin bror med en stekt korv..
4. jag drack julmust som elin hade spottat i..


Nu ska jag leka lite med elin, och sen så ska jag kolla om jag kommer hem, kanske inte går, det är snö på väga ;o
snart kommer vad jag vill bli när jag blir stor och så ska jag ladda upp en film :L


och om ni ser mig, tveka inte på att komma fram och ta idolbild eller få autograf.. jag älskar mina läsare, och blir så rörd när ni kommer fram! <3

glöm inte att kommentera heller


tjenis penis kattsnopp!

Av Anna - 9 november 2010 13:45

  


Eftersom att det är kallt ute idag så körde jag på någor varmt..
köpt på blåkläder för 599:-

Av Anna - 9 november 2010 09:46

Det är väl inte nån som har missat att det är snö ute. Och det fick mig att börja fundera på hur man kan göra det till en rolig händelse. Här är några roliga tips:


- Ta med dig dina vänner ut och ha ett stort snöbollskrig, dela gärna upp er i lag. Så kan ni ge varandra olika uppgifter, en kan göra snöbollar, en kan sköta mylningen, osv. Men glöm inte varma kläder och ha gärna med extra vantar, för dom blir lätt blöta.


- Ha en pulkdag. Ta med dina vänner eller din familj ut och leta efter stora och läskiga backar. Ta med dig olika åkfordon att variera mellan, som t ex pulka, snowracer, tefat, vaxduk eller den klassiska stjärtlappen.


- Det finns säkert nån du inte tycker om? Kanske är det din bror eller någon kompis som inte har varit snäll? Ta med den personen ut i snön, säg att ni ska göra något roligt. Men sen så mylar du honom/henne tills den har snö innanför varenda klädesplagg.


- Och för dom som inte gillar fart och spänning. Gör en snögubbe eller en snölykta och tänd den. Så när mormor eller farmor kommer på besök kan du stolt visa ditt mästerverk.


Och glöm inte att efter en dag i ute i kylan kan man skämma bort sig med ett varmt fotbad, varm choklad och lite pepparkakor!

  

Lycka Till!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards