annabooi

Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 17 november 2010 16:17

annabooi: jag ska bli astronaut
nära vänner: vart ska du åka då?
annabooi: till mars eller nåt..
nära vänner: åka inte till pluto bara, det är så kallt där
annabooi: men jag hade tänk att åka på sommren :D

 

FORTSÄTT SKICKA FRÅGOR!! SNART SVARAR JAG PÅ DOM..

Av Anna - 17 november 2010 09:15

Dags för frågestund!! Alla kommenterar en fråga eller flera, och sen senare idag så ska jag svara på dom..
skriv vad som helst, spelar ingen roll vad, jag lovar jag svara på dom..
och om det inte blir så många så får det bara bli dagens fråga (y)
kom igen nu, do it !;)


  

Av Anna - 16 november 2010 20:49

idag följde elin med mej till stan.. och så när stog jag och provade kläder i provhytten och elin stog utanför så hör jag nån säga; bitch..
och sen så stoppar elin in huvet och asgarvar och frågar om jag hört vad dom utländska tjejerna hade sagt till henne, sen efter ett litet tag så hör jag nån säga: hora..

samma sak igen, elin frågar om jag hört och vi skrattar lite men bryr oss inte om dom..


så kommer dom igen och frågar elin (jag är fortfarande inne i provhytten): kalla du mig för hora? men det var ju hon den andra som kallat elin för det.. elin säger nej men hon fortsätter: varför skrattade du åt oss, säger du något igen så har du med mig att göra, jag ska slå dig, jag ska döda dig, jag skickar min mamma på dig.. och håller på så där.. HAHAH, utan anledning! xD

så säger elin att hon skrattar åt mig.. då vill hon veta vad jag gör där inne i provhytten och antagligen så provar jag kläder, men det fattar inte hon.. elin och den däras kompis försöker hindra henne, men hon drar ändå upp provhytten och säger: hej!

jag blir asförbannad och skriker: VAFAN HÅLLER DU PÅ MED?! DIN JÄVLA IDIOT, JAG BYTER JU OM FÖR I HELVETE..
den där dumme fan säger: jag ville bara säga hej

då skriker jag igen: DET FATTAR DU VÄL ATT DU INTE KAN GÖRA NÄR JAG STÅR I EN PROVHYTT, DIN DUMME FAN, DRA NÅNSTANS.. och så puttar jag ut henne! och så går dom..


sen får vi prata med dom som jobbar där, och det fick mamma med göra.. och sen så ringer dom efter vakten så blir dom utkastade!!

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHA, fasen både roligaste och läskigaste jag varit med om xD HAHAHHAHAHAHHAHA, inte så läskigt, men ändå! (y)

Av Anna - 16 november 2010 20:35

annabooi: jag ska bli astronaut och bli den första svenska kvinnan i rymden..
ellaahstjäärt: coolt!
annabooi: och så ska jag landa på mars för att kolla ifall det finns några marsgubbar..
ellaahstjäärt: och jag ska landa på japp..

annabooi: whaat?!

ellaahstjäärt: ja? som godisarna? mars, japp & snickers?

annabooi: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA


  

Av Anna - 16 november 2010 15:09

"Jag har aldrig varit kär, som jag är dig.. Jag har aldrig känt såhär, det kan jag lova dig!! jag sträker ut min hand, kom ta mig i din famn!" - mojje (L)


Tyvärr pojkar, men jag har ju blivit upptagen nu då, Carl- Robert heter han.. Ni vet Adam i Eva & Adam ? jag är världens lyckligaste, han är hur gullig som helst.. Jag älskar honom och tänker aldrig lämna honom, det spelar ingen roll ifall han inte ens vet att jag existerar, för jag vet att han gör det och jag har aldrig känt såhär innan! <3


  

Av Anna - 16 november 2010 09:18

jag kommer aldrig på några bra rubriker :o


men iallafall, ´nu sitter jag är på min slottsliknande gård med höga vackra barrsträd och lövträd med kronor stora och vackra som gudar, och väntar på att vårdcentralen.. jag har blivit mentaltsjuk förstår nu (y) waaappa.. sen åker jag till skolan!


ikväll, jadå ska jag till tandläkarn och kolla ifall tandställningen har rostat, den kanske har det :'( sen så ska jag handla lite klär och solkräm, om 9 dagar åker jag :D jag ska sätta på minst 14 spanjorer då..


hej hå blödande stortå


  

Av Anna - 15 november 2010 21:27

HAHAHAHHAHAH fyfaaan.. sitter och tittar på svenska hollywood fruar..
så sämst dom är på svenska, t ex så sa en:
- hon är en champinjon i boxning (eller nåt)..

så jädrans sämst, ´bara för att det heter champion på engelska xD

Av Anna - 15 november 2010 20:46

  


DISCO IN MY HEART!!

kostade ca 499:- på bik bok

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards