annabooi

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 10 februari 2011 16:49

Bara jag som har märkt att jämt när man är så jäääävla nödig och håller på att göra på sig så är det jämt såndär "göra-toan-ren-med-en-flaska-som-ser-ut-som-en-anka-smörja" i toan. Så då måste man först ta bort det INNAN man kan fullfölja sina behov. Och som sagt, då har man ju nästan redan gjort på sig.


  

det är inte jag på bilden, men det fattade nog alla! xD

Av Anna - 10 februari 2011 14:47

Ska man börja blogga igen? Jag tror faktiskt att man ska det. Och varför skriver man "man börja.."? Var skriver man inte inte "kvinna börja.."?

Ska nog börja med det faktiskt, det är ju för fan könsdiskriminering!

Så jag börjar om från början...


Ska kvinna börja blogga igen? Jag tror faktiskt att kvinna ska det.

MYCKET BÄTTRE!!


Och nu måste jag skriva lite till för jag kom på att jag ville ha en annan färg. Måste ju lysa upp denna gråa vardag men denna ljusa, glada färg :) och nu kom jag på en till sak på tal om väder.. Är det bara jag som stör mig på när folk ska skriva vad det är för väder på facebook? Som om kvinna (man) inte visste det, och om kvinna (man) nu inte visste det för att kvinna (man) inte bor just där så kan kvinna (man) kolla på vädret istället?


Hej då min kaviarälskade vänner :D

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards