annabooi

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Anna - 1 april 2011 20:50

Svenska tv nu för tiden är inte speciellt bra. Man har tittat på samma sak i flera år nu.


Talang -  Mongosar eller små ungar som kommer och sjunger eller flator som juckar på ett snöre.

Idol - Cowboys som tror dom kan sjunga, och en kåt jury som tar med alla som är under 18 år som dom kan få sätta på.

Let´s dance - Pensionerade fotbollsstjärnor som rullar fram på dansgolvet, höhö

Ensam mamma söker - Gamla avdankade tanter som får betalade karlar hemskickade till sig.

Wipe Out - Behöver inte ens kommenteras , hoppa på en boll och ramla ner i vattnet?

Biggest Loser- misslyckade porrstjärnor som måste vara med och visa sig halvt nakna

Körslaget- 70-tals kändisar som hade en hit som Mamma mia, men som ingen vet vem det är längre som ska tvinga 20 a-lagare som dom hittat på en parkbänk utanför ica

Av Anna - 1 april 2011 08:37

Jag har ett väldigt stort problem. 


Varje gång när jag är på toa så släcker jag alltid lampan när jag går in. Jag tror att jag tänder den för att det ser så mörkt ut, men nej då jag släcker den istället. Och så har jag redan låst dörren , så det blir ju kolsvart där inne.!


Och det är omöjligt för mig att gå på en liten toalett. Jag kommer ju jämt emot knappen när jag står där inne och vinglar till lite :s


orkar inte skriva mer!

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards