annabooi

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Anna - 9 december 2010 21:23

Facebook funderar ändå inte, så jag tog mig en snaps och en sömntablett.. Somnar snart! Skönt, då slipper jag helvetet lite längre..

Bäst att passa på när man är ensam ;) Imorrn sover jag ju med elin, så då får jag väl vara vaken hela natten istället!

Av Anna - 9 december 2010 21:14

Det har hänt något förfärligt. Något jag har börjat med som jag skäms sååå över. Jag har aldrig gjort något sånt här förrut. Bara när jag var sjuk eller täppt eller något. Aldrig någonsin utan anledning! Har ni listat ut vad det är? Hmm..
JAG SNARKAR!

Sååå, nu var det sagt. Och jag skäms något oerhört (hur fan det nu stavas) Trodde att det skulle gå över, men ae, det blir bara värre och värre! Snart kan jag ju aldrig sova över med någon eller inför någon. Jag menar, jag snarkade ju för fan till och med på flygplanet på vägen hem ;o


  

Av Anna - 9 december 2010 17:22

  


Här ser ni mina kära läsare, hur stor jag har blivit jorden över. Finns ju med på google nu och allt :D

Av Anna - 9 december 2010 12:45

... när man inte har borstat tänderna på länge! ;S


Ae, fyfan! Det är så strävt på tänderna, massa klet blir det. Det smakar verkligen gojja i mun. Det ända man tänker på är att man vill borsta tänderna. Men inte blir det bättre när man borstar. Eller efter kanske, men under själva akten. FYFABIAN vad det svider.


(men ännu värre är ju att stå breve nån som har dålig andedräkt)

  

så kan det gå om inte borstar ;)

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards