annabooi

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Anna - 10 december 2010 20:49

Rubriker säger allt. Vet inte hur många det är som har skrivit något om idol. Det ska jämt vara så, så fort det är nåt på tv, som ja t ex idol. Hatar det! Funderar på att göra som en vän till mig, skita helt i Facebook. Bara logga in på min födelsedag :L


Men jag ber er ändå allihopa, sluta skriva era åsikter på facebook. Ingen bryr sig om Du gillar Jay eller Minnah :o

Av Anna - 10 december 2010 15:38

Ikväll ska elin komma till mig, eftersom att vi ska till Ullared imorgon och stannar hela helgen :)
Men så bad jag henne köpa med något gott, vi kom fram till att det skulle bli chips. Och så kom ju då frågan upp om vilken smak vi skulle ta, vi kom fram till att vi båda gillar sourcream, grill, sweet chili och så massa mer! Så uppstod den här konversationen:


Annabooi: Ta vilken du vill, det spelar ingen roll.
Elin: Men säg du, jag hatar att bestämma.
Annabooi: Okey, men ta sourcream då :)
Elin: Vilken sort? Estrella?


HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHA
det spelar väl för fan ingen roll? De smaka ju ändå lika ^^


  

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards