annabooi

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Anna - 12 december 2010 22:12

Nu är jag tillbaka igen :D har ju varit i en liten ort straxt utanför thailands kust, Ullared för dom som inte fattade det. Köpte alla julklappar typ. En lyckans ost är man ju om är kompis med mig iallafall, vilka trevliga julklappar man kan få då. Som t ex en hårborttagningsrulle? Ungefär sånna saker har jag köpt :)


Men så kommer jag hem, och så är det 10 grader inne. Men det är bara bra, för då behöver man ju inte slösa någon tid på att ta av sig jackan och allt det där! (6)


Och så hittar jag chipsdipen som jag och elin åt i fredags, den har stått i mitt rum sen dess.. Kan man äta den tro ? (a)


  

Av Anna - 12 december 2010 22:12

Nu är jag tillbaka igen :D har ju varit i en liten ort straxt utanför thailands kust, Ullared för dom som inte fattade det. Köpte alla julklappar typ. En lyckans ost är man ju om är kompis med mig iallafall, vilka trevliga julklappar man kan få då. Som t ex en hårborttagningsrulle? Ungefär sånna saker har jag köpt :)


Men så kommer jag hem, och så är det 10 grader inne. Men det är bara bra, för då behöver man ju inte slösa någon tid på att ta av sig jackan och allt det där! (6)


Och så hittar jag chipsdipen som jag och elin åt i fredags, den har stått i mitt rum sen dess.. Kan man äta den tro ? (a)


  

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards