annabooi

Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 18 december 2010 20:21

Idag är det en tung dag. Hänt en sak ,och jag vet inte hur jag ska kunna gå vidare med det här. Jag har varit med om en enorm förlust. Jag ska berätta allt nu.


Ni vet att jag köpte typ 50 klubbor i Gran Canaria och sen åt Stefan upp typ 20 stycken? Så jag gömde alla i mitt rum , typ i blomkrukor och lampor o sånt. Men idag (dum som jag är) så fick jag för mig om att flytta runt lite eftersom att jag ätit upp en del. Så skulle jag lägga en i högtalaren OCH DEN JÄVEL ÅKER IN SÅ JAG INTE FÅR UT DEN..

Både jag och Elin har försökt ,och nu har vi hållit på i flera timmar. Men det går inte! :( 


OCH DET VÄRSTA ÄR ATT DEN ÄR MED ÄPPLESMAK.. Som jag sa ,mitt livs största förlust..

Av Anna - 18 december 2010 15:35

Köpte en festis förut.


Åt en macka nyss.


Tittar på tv nu.


Elin kommer sen.


Ska sova inatt.


Blir nog att färga håret.


Världens roligaste inlägg.

Av Anna - 17 december 2010 13:11

Bara jag som är så databeroende att jag tar med mig datorn in på toaletten?

Och som sedan fastnar där tills batteriet tar slut så jag tvingas ta mig därifrån? (a)

Av Anna - 17 december 2010 11:57

JAG VILL GÖRA EN SNÖGUBBE.. Jag har tamefan inte lekt i snön på år och dar ? :o Jag hade att göra snölycktor och snögubbar när jag var liten. Men nu är det de enda jag vill göra. Och nu är det inte kramsnö heller, så det går ju inte :(


Jag vill inte göra en vanlig snögubbe. Jag vill göra en snöhäst :( Som dom gör i Ronny & Julia. Den är ju så fin. Jag försökte alltid göra en sån, men lyckades aldrig, så hur kan två små ungar som är 5 år göra en sån. Kan det vara så att det är lite fusk? Kan det vara så att det var någon annan som gjorde den, och sen står Ronny & Julia bara och klappar lite på den. Och det där spelas ju inte ens in på vintern, det spelas in på sommaren ju? 


Jo, det vet jag. För ni vet den där julkalendern som visas nu, jag sökte till att vara med i den :L Jag gick vidare till andra omgången tror jag. Och då fick jag veta att den skulle spelas in i typ juni eller något. Så där fick ni reda på lite allmänbildning ;) jag som trodde att det var direktsänt.


  

Av Anna - 16 december 2010 00:18

Åt en rutten clementin nyss, jag tror jag dör. Har aldrig mått såhär dåligt.. Ni alla är välkomna på min begravning! :/

Av Anna - 15 december 2010 23:29

JAG HATAR JULEN!! 
För den handlar ju bara om julklappar, det vet ju alla! Den handlar inte om att träffa släkten eller att umgås eller något sånt påhitt. Okej, det handlar om tvn också. Kalle Anka, kan du vissla johanna?, karlbertiljonssonsjul och svensson svensson, det är ingen jul utan dom. 


Men man går ju och längtar hela dan på att få öppna julklapparna. Och när dom är öppnade så är det inget kul längre. Men allra värst är ju fram till dess att man får öppna dom. Som nu t ex, kan inte sluta tänka på dom jävlarna!! Jag är ju inte liiiite nyfiken heller.. 

Man blir så frustrerad.. 


  


   JAG BARE, tjocker och dan för typ 3 år sen :L

Av Anna - 15 december 2010 17:41

Vilken omtumlande natt det blev! Men efter ett bra tag som somnade jag i alla fall ,fick gå och lägga mig mellan mamma & pappa. 

SKOJA


Idag har jag inte gjort någonting, absolut ingenting! Har inget roligt att skriva. Kanske borde börja rida istället ,så har jag något att göra och något att skriva om. Ska köpa en ponny som ska heta max. 

HAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

fattar ni ? max --> hamburgare! Gud så kul det var.

ae ,nu ska jag börja leta på blocket. Säg till om nån har en häst att sälja?


 


Av Anna - 15 december 2010 02:28

Tittade nyss på en halv film, har inte sett klart det än. Vet inte vad den heter, men den är lite smårolig. Den handlar om några som är ute och åker båt eller nåt, och så kör dom på grund så att båten välter. Så tvingas dom simma i land, flera mil, och sen så kommer hajar och äter upp dom och allt det där som det alltid är med.


Men så är det ju då några roliga detaljer som jag, ANNABOOI har lagt märke till. Till att börja med så är ju översättningen sämst, när dom säger typ "Lets´s go" så blir ju det "Kom så går vi" ungefär. Och man kan väl inte gå i vattnet heller? Dom simmar ju, höhö..


Och så är det ju då det här hemska när hajen kommer och snor åt sig en, och äter upp dom. När dom är under vattnet då så ropar alla på den. För det första, han är under vattnet, det vet ni redan. Han hör er inte och om han skulle göra det så skulle han ju inte simma upp till ytan bara för det. HAN ÄR JU UPPTAGEN MED ATT BLI UPPÄTEN AV EN HAJ?
Och sen så när dom håller på där och ropar och han inte svarar, så helt plötsligt så byter dom namn? Som om det skulle hjälpa?

-Matt? -Matt? -Mattie? -Matt? -Mattew?


Och så är dom ju hur blåsta som helst. Varför ska dom simma till den blodiga kroppen sen när han kommer upp till ytan? Hajen kommer ju tillbaka och äter upp resten, det vet ju alla. Han dras ju till blodet också. SÅÅÅ BLÅÅÅSTA!!

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards