annabooi

Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 6 december 2010 19:37

Jag har gått och blivit emo. Eller kanske inte emo, utan en sån som vill plåga sig själv? Vet inte vad det heter, men en sån har jag blivit. För att jag kan inte gå förbi lite snö utan att myla mig själv, jag slänger rakt ner i snön med huvet först. Ligger kvar där tills jag inte kan andas mer längre! Så väntar jag ett tag, så hoppar jag ner igen, det gör så ont men jag älskart (y) och så efter ett tag så börjar jag med att stoppa snö innanför mina kläder, hur mycket som helst!

ja, ni ser.. jag behöver nog hjälp? ;s


SÅ SNÄLLA HJÄLP MIG.. (a)

Av Anna - 6 december 2010 19:29

Av Anna - 6 december 2010 08:51

Jag insåg precis en sak.. MIN DUBBELHAKA HAR BLIVIT VÄRRE! ;o

Hur kunde den bli så stor? Vad hände? Jag har alltid haft en, men nu.. Ae, det här går inte. Måste fixa något, får sätta dit ett enormt plåster som håller in den! Blää..

Det här blev en förjävla smäll, en slag rakt i hjärtat..

Av Anna - 5 december 2010 22:12

Av Anna - 5 december 2010 20:43

Idag är det inte en vanlig dag, för idag är det söndag :D wehuu!

Tillbaka till skolan imorrn, alla kommer ju bara säga välkommen tillbaka te mig när jag går förbi i skolan. Alla kommer ju vilja ta på mig och känna av min närhet igen. Jag förstår ju att det har varit tomt i Sverige utan mig. Allé måste ha varit väldigt tråkigt, det förstår jag, så får se hur det går nu. Kanske kommer försent till varje lektion för att alla vill ha min autograf!


Min käre vän knullelin är här idag, som alla söndagar (undrar om hon var här förra veckan? satt här i sin ensamhet barre).. Vi har ju våra köttbullesöndagar. Vi äter köttbullemacka då, hon utan och jag med röbetsallad. Fast ikväll blir det något alldeles extra, vi kör på hårt idag! VI SKA ÄTA LUSSEBULLE OCKSÅ :D


Tjalaxen i galaxen!


  

Av Anna - 5 december 2010 19:24

SAKNAR REDAN!!

             

Hade det ju inte skapligt gött där nere.. Såg kokosnötter i en palm :D trodde ju inte att det fanns, hihih.. Vilken syn, vilken upplevelse! (y)

Av Anna - 5 december 2010 12:08

Var på julbord igår i en timme typ, för sen drog jag. Finns det något tråkigare eller äckligare? Visst, julmat är ju god, men det är tur att man bara äter det en gång om året, för törrt som en törstig giraff är det. Men sen så är det ju samma sak varje gång, kan man inte byta ut den där äckliga janssons frestelse till typ lasagne, och den prinskorven till bullens varmkorv med bröd som är mycket godare, sillsallad mot en pizza? Vad vet jag, men det finns ju en rad med mycket godare maträtter än det där. Och btw, vem har kommit på att det ska vara just den maten? Det har ju inget med jesus eller nåt att göra? hahah..


Och sen så är det ju då det här med folket som är där. Alla ska bara vara gammla, och så ska de alltid vara så glada och allt ska vara så trevligt. "åh vilken trevlig julstämning" eller "åh, vilken god köttbulle, verkligen. Vad duktiga dom är" eller "Nu är det inte långt kvar till jul hörrni"

Det ska bara vara massa sånt..


     



Av Anna - 4 december 2010 16:28

En vän: vad gillar du för nån slags mat? 
Annabooi: erotisk mat :L
En vän: menar du inte exotisk mat nu?
Annabooi: nej, erotisk..
En vän: Men det finns ju inte? Vad är det?
Annabooi: Aa du vet.. Chokladsås, jordgubbar, vispgrädde och sånt ?
HAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHA

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards