annabooi

Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 3 december 2010 23:50

Jahaja, så nu har man ju fått uppleva den svenska vintern på riktigt!
fyvale säger jag bara? Kan det bli mycket värre. Jag satt på Gran Canaria och längtade hem, men nu kan man ju säga att det är tvärtom.


Jag saknar den gamle gullige tjocke bartendern som var där nere. Han var så rolig och underbar. Han kallade mig för snygging och för hans kärlek, När det var bingo i baren så skrek han fel siffror hela tiden och han gav mig alltid 2 drinkar, istället för 1, han tyckte att jag behövde det :D
Sen var det ju en spanjor som frågade mamma om han fick köpa mig för 2000 kameler och massa juveler och diamanter.. HHAHHAHAHAHAH!! Tänk om jag hade blivit spansk hemmafru ^^ Men var i helvete skulle han få dom där 2000 kamelerna ifrån ? xD


Nu sitter jag hemme hos elin och väntar på att hon ska komma hem, kan knappt hålla vänster ögat öppet, det högra har jag inga problem med!
Ska nog ta och somna till Så mycket bättre..


  

Av Anna - 3 december 2010 19:46

... och jag med :D


vet att ni har saknat mig, för hur många är det inte som ringt elr skrive till mig att dom saknat mig? hur många som helst :L
och tro det eller ej, men jag träffade några fina läsare där nere som ville ta en bild! tänk att man har blivit så internationell nu, att lilla jag är känd i spanien ?

( okej, det var mormor och min mamma.. men ändå )


ska berätta mer om min underbara resa sen när jag laddat in bilderna!
direkt när jag kom hem så åkte jag till elin, elr jag åkte inte ens hem för jag höppte av i farten i åtve.. så åkte vi och åt pizza, för den där maten på planet är ju inte möe till mat så det blev man ju inte mätt på ^^

men det var ingen njutning direkt för att vi satt brevid nåra jägare som lukta älg?! DOM BORDE INTE VISA SIG BLAND FOLK, det gjorde ju så att min kebab smaka älg! *ARG*


kyss på gurkpenisen! <3

Av Anna - 1 december 2010 18:34

det har inte blivit mycket till bloggande av den här veckan.. har inte orkat! haha.. man vill ju hellre bada och sånt än att sitta inne vid datorn :L


hörde att det var 20 minus hemma ? här är det ju 30 plus i skuggan, höhö.. men det har ändå inte varit så lyckat!
det var fint 2 dagar, sen regnade det i 1 ½ och så nu är det fint..

me den enda är att efter första dagen så vakna jag med utslag över hela kroppen, och det blev bara värre och värre. :/

fick åka till sjukhuset och fick en:

SPRUTA I STJÄRTEN

det blev inte bättre så jag fick en till spruta idag, så nu har jag fått:
2 SPRUTOR I STJÄRTEN

 

kommer hem på fredag :/

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards