annabooi

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Anna - 9 maj 2011 17:31

På grund av att så många tjatar på att jag ska börja blogga igen eftersom att jag är tidernas största komiker så har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Känns bra va ? ja , det var det jag tänkte..


Nu ville jag passa på att berätta om vad som kan hända i sexlivet om man inte är lite udda, och då menar jag bara LITE..


Det finns folk som inte för in penisen i slidan , utan i naveln. För de tycker om det mer antagligen. 


Det finns folk som alltid har samlag iförande endast träskor.


Det finns folk som som endast har samlag i fotändan av sängen.


Det finns folk som endast juckar när de är nakna. Konstiga människor ? 


Neeej , nu orkar jag inte skriva mer.. ville inte att min blogg ska va så snuskig ! 

Av Anna - 9 maj 2011 17:31

På grund av att så många tjatar på att jag ska börja blogga igen eftersom att jag är tidernas största komiker så har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Känns bra va ? ja , det var det jag tänkte..


Nu ville jag passa på att berätta om vad som kan hända i sexlivet om man inte är lite udda, och då menar jag bara LITE..


Det finns folk som inte för in penisen i slidan , utan i naveln. För de tycker om det mer antagligen. 


Det finns folk som alltid har samlag iförande endast träskor.


Det finns folk som som endast har samlag i fotändan av sängen.


Det finns folk som endast juckar när de är nakna. Konstiga människor ? 


Neeej , nu orkar jag inte skriva mer.. ville inte att min blogg ska va så snuskig ! 

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards