annabooi

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Anna - 15 januari 2012 22:15

Vaknade nyss med världens äckligaste morgon andedräkt, fyfan! Smakar goja i mun. Fast det finns en sak som är värre. När någon annan har det.


Annars så är det bra med mig, tack för att ni frågat. Älskar det här. Jag sover hela tiden, får titta på disney chanel när jag är vaken, när jag mår illa så ska jag enligt läkaren äta mariekex (så nu är jag inne på mitt femte paket) och mamma tycker synd om mig. Kan det vara bättre? Så råder er alla att få hjärt/mag/lungbesvär eller vad det är jag har, för det är fan skitgött :D


Kan ju ta och berätta att det står inskrivet i min journal att jag är rädd för sprutor så att de på sjukhuset fick leta fram en nål som de har till bebisar när de skulle ta blodprov på mig (a)


Och så kan jag ju berätta att jag ska sova nu, godnatt! :)


     

fräna, jag vet!

Av Anna - 15 januari 2012 21:07

Tjollahoppsan!


Fick åka ambulans inatt, bara jag som älskar att göra det ? :) okej, visst, hade ju gärna sluppit att ha bröstsmärtor, men ändå :D
Så när ambulansen kommer så hittar dom min nalle som jag fick förra gången när jag åkta ambulans, så jag fick ingen ny! FML..


När jag kommer in till sjukhuset så blir det att ta prover efter prover. Fick visa tuttarna hela tiden, osv.

Läkaren frågar: har du haft ont i magen under tiden?

Jag: ja , jag har varit sketanödig hela dan.
(men ser hur läkaren har svårt att hålla sig för skratt & jag börjar garva)
Läkaren: jaha, då är det bäst att vi känner lite på magen.

Hon känner på magen och helst plötsligt, *PRRRRUTTTT!!* ..
Läkaren: ja, nu har det nog släppt!

hahahahahhahahah xD


Hemma nu, men får se hur det går. Måste ev. åka tillbaka! :(


Puuuusss / annabooi


 

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards