annabooi

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 11 januari 2012 20:52

Goder Afton!

Blir man trött eller? Varför kan inte alla vara långa för? Jag är 1,80 lång, och får titta ner på ALLA! 


Idag när jag var på willys så går jag där i godan ro, och vad händer? Jo, jag går på en gammal tant som är ungefär en meter lång. Sann historia! Jag såg väl inte henne när hon stog där och plocka bananer. Så tänk om hon hade varit sisådär normal, så hade jag inte behövt snubbla och landa på en bananklase! 


Så ni vet den där reklamen när en apa säger: "don´t eat my food".. egentligen så är ju till för att fölk ska äta nån tränningsgrej istället för bananer, men dom borde verkligen byta ut det där så apan säger: "don´t be a dwarf".. 


För tack vare att er korta människor så mosade faktist jag en hel banan! R.I.P <3

Av Anna - 10 januari 2012 20:21

Är ni som jag och förjävla rädda för att man ska visa sjärtspringan? Så fort man böjer sig ner, sätter sig på en stol (speciellt i klassrummet när det sitter många bakom), sträcker sig för att försöka nå något eller nåt sånt. Ja men tro på fan handen är där för att dra ner tröjan. 

Varför är det så ?


Tycker ni att dom gröna godisarna alltid är godast? Jämt är det så. Vingummi, gott & blandat, truttifrutti! Dom gröna ska det va :') Och inte nog med det, dom gula och orangea är nästa alltid äckligtast också!
Varför är det så ?


Visst, det finns väldigt många bra låtar här i världen. MEN, dom bästa är ju ändå alla reklamlåtar! Eller hur? Dom sätter sig ju jämt på hjärnan.. Till exempel: "Byt byt elbolag", "gör ett klokt val med trygga hem", fredagsmys, 118118, osv!
Och erkänn, dom är faktiskt bäst :D

Varför är det så?


   

Av Anna - 10 januari 2012 12:13

Gött, går inte att lägga upp bilder!Men sitter i skolan, har precis ätit fisk med ben i.. Sitter fullt med ben i hela tandställningen!Väldigt mysigt! Log nyss, allt hängde ut :LTänkte skriva nåt roligt, så här kommer det: "nåt roligt"..

Av Anna - 9 januari 2012 19:45

När jag kom hem till lägenheten förut så möttes jag av en underbar doft när jag öppnade porten och gick in i trapphuset!

Det luktade Jenka!! 


Finns det någon bättre doft eller smak ? Jenka måste väl ändå vara det godaste tuggummit? Eller hur :D
Köper alltid det när jag är i en såndär kiosk.
Men hur kommer det sig att man alltid känner igen den lukten? Det är lite konstigt faktiskt..


Men när jag kom hem så hade mormor bäddat rent min säng OCH flyttat alla kuddar, lagt dom i NYA örngott och puffat dom på fel sätt! Kommer ta flera nätter innan jag hittar rätt plats att lägga dom på. Säg hej till ingen sömn :/ 


 

Av Anna - 9 januari 2012 16:34

 


Den här outfiten är verligen het just nu.. nästa lika het som hot dog! :D hahahah

Av Anna - 8 januari 2012 19:40

Hej älskling!
Jag ville bara säga att jag tycker om dig väldigt mycket även fast du inte alltid behandlar mig på rätt sätt. Jag lägger ner nästan all min tid på att längta efter dig, men ändå får jag bara träffa dig 1 timmer varje söndag. Jo, det blev visst lite mer under julen. Men ändå! Om du inte börjar ge mig nåt snart så tror jag att våran tid tillsammans börjar lida mot sitt slut.

Ett förhållande handlar inte bara om att ta, det vet du mycket väl. Så snälla, jag ber dig! Börja ansträng dig lite mer för min skull och ge mig nåt som jag kan bli glad över!


/ från din anna! 

Av Anna - 8 januari 2012 15:50

Godagens! 
På grunda av det är många som skriver till mig att jag ska börja blogga igen så ska jag försöka :)


Jag har tänkt på några saker som jag måste få skriva av mig nu.

Det är första är:
Finns Gud? ... nej jag skojade bara xD
Nej men hur komnmer det sig att det är så pinsamt och snuskigt att äta banan? Jag skulle aldirg våga sätta mig t.ex i skolan och äta en banan? Men ja, ett äpple går väl bra. Varför är det så för? Hm..


Det andra är:

Varför är det så jobbigt att torka sig efter man har duschat? Och varför slänger man alltid handduken på golvet efteråt? Dett är ikke ett mysterium för mig, men det påverkar min hygien xD


Det tredje är:
Har ni tänkt på att en dinosaurie kanske ligger under erat hus? Ja, alltså ett helt skellet? Är det jag som ska börja gräva nu eller? :L 


 


tycker det här är en ganska så fin bild :) 

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards