annabooi

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Anna - 18 december 2014 19:44

Hej alla 7 läsare :)

Jullov nu! Så skönt. Dock ska jag jobba och plugga hela lovet, men det är ändå skönt att slipppa gå till skolan.


Idag var jag i skolan en snabbis och sen åkte jag hem och sov. Finns det något bättre än att lägga sig i sängen igen när man kommer hem och sova sova bort hela dagen?


Sedan köptes nästan de sista julklapparna. Jag som varit i Ullared 2 gånger den senaste månade trodde att jag skulle bli klar med det, men icke. Har gått över min budget med ca 4000 kr!

Jag har även gjort lite julgodis ikväll och nu städar jag för fullt (läs mamma städar, för jag är för lat). Imorgon kommer medlemar från min förra klass, ska bli kul. 


Nu ska jag fortsätta att titta på mamma och kanske gör jag nåt för att det ska se bra ut!

Ha det..


Av Anna - 18 december 2014 15:01

- rolig, omogen, fantasifull & helt åt skogen utom kontroll

Nu - förhoppningsvis mogen, förhoppningsvis rolig & lite lugnare


- man kan se bara på bloggen hur jag var, det fanns ingen kontroll på mig. Men jag kan fortfarande läsa gamla inlägg och sakna den jag var. Dock är det skönt att slippa pressen på att alltid vara apan och alltid var rolig, osv.


 

Typsikt mig, förr i tiden!

 


Nu - forthoppningsvis är jag lite mognare, som jag skrev. Ja, det borde jag vara eftersom att jag är 4 år äldre. Däremot är jag inte lika rolig längre, jag har blivit mer bekväm och hittar inte på lika mycket längre. Jag föredrar att sitta hemma, vilken kanske inte är så kul. Men det får vi jobba på, kanske saknar jag mitt gamla jag lite?


 

Såhär ser jag ut idag, lite rundare men ack vilken syn! ;)

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards