annabooi

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Anna - 28 december 2014 21:51

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

- Mycket har hänt under det här året som jag aldrig gjort förut som jag aldrig gjort tidigare. Det största är väl att jag börjat jobba (förutom på mammas café). 


Har du några nyårslöften?

- Det gamla vanliga: Gå ner i vikt, bli en bättre människa, lära mig räkna alla tänderna med tungan, klara skolan, osv.


Bästa köpet?

- Lätt min pyjamas som jag bott i de senaste månaderna.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- För ovanlighetens skull, nej.


Vilka länder besökte du?

- Sverige och Spanien


Vad var sämst?

Att sluta skolan och bli lämnad kvar ensam när alla jag umgåtts med varje dag under 3 år lämnade och fortsatte sitt liv, buhu!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare, men starkare.


Favoritprogram på TV?

Samma som varje år, vänner.



Bästa minnet från 2014?

Den 13 juni - studenten.

 

Vad ser du mest fram emot med år 2015?

Att klara skolan!! Men även ut och resa, jobba (kanske ett nytt jobb, vem vet).


Vad önskar du att du gjort mindre? 

Ätit...

 

Bästa boken du läste i år? 

438 dagar.


Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Oj, i mitt jobb är det svårt att gå framåt. Men kan väl säga att största framgången har varit att jag utvecklats och blivit bättre på det jag gör, kanske?

 

Största framgång på det privata planet?

Att jag flyttade hem igen efter att ha bott själv i 4 år. Eller?..

Största misstaget? 

Det tar vi inte här ;)

 

Vad spenderade du mest pengar på? 

Bensin....

Något du önskade dig och fick? 

Vindrutetorkare

 

Något du önskade dig och inte fick? 

En friggebod...

Mest stolt över?

Att jag tog studenten :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet på ett roligt sätt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards